درباره ارفع

تاریخچه

شرکت آهن و فولاد ارفع (سهامی عام) در تاریخ 6 اسفند 1383 به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس شد و با شماره 242295 در تاریخ 16 اسفند 1383 در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. دفتر مرکزی شرکت در تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خیابان سلطانی (سایه)، پلاک 69 قرار دارد و کارخانه آهن و فولاد ارفع در استان یزد، اردکان، کیلومتر 25 جاده اردکان به نایین قرار دارد.

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده در تاریخ 7 دی 1392، نوع حقوقی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تغییر یافت. این شرکت در تاریخ 10 اسفند 1392 طی نامه شماره 121/258488 از سازمان بورس اوراق بهادار با شماره ثبت 11236 در فهرست شرکت‌های ثبت‌شده در این سازمان درج شد. همچنین، در تاریخ 21 اسفند 1392 بر اساس نامه شماره 92/3/18065 با نماد معاملاتی "ارفع" در فهرست شرکت‌های بازار دوم فرابورس ثبت شده و عرضه اولیه سهام آن در تاریخ 28 اسفند 1392 انجام گرفت. موضوع فعالیت اصلی شرکت طبق ماده 2 اساسنامه و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده در تاریخ 7 دی 1392، ایجاد کارخانجات آهن و فولادسازی و واحدهای مرتبط، انجام عملیات فولادسازی با روش‌های مختلف ذوب و ریخته‌گری و نورد فلزات آهنی، تولید انواع قطعات هندسی استاندارد، احداث واحدهای مربوطه و صنایع وابسته جنبی و پایین‌دستی برای توسعه و بهبود صنعت فولاد می‌باشد.

طبق پروانه بهره‌برداری شماره 91/69 مورخ 12 تیر 1392 که توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد صادر شده، بهره‌برداری از واحد احیای مستقیم کارخانه شرکت با ظرفیت سالیانه 800 هزار تن آهن اسفنجی در همان تاریخ آغاز شد. همچنین، بر اساس پروانه بهره‌برداری شماره 34589 مورخ 9 مهر 1392 که توسط همان سازمان صادر شده، بهره‌برداری از واحد فولادسازی با ظرفیت سالیانه 800 هزار تن شمش فولادی در سال 1392 آغاز گردید.

  • کیفیت
  • دقت
  • ایمنی
  • اطمینان

همکاران ما

خانواده ارفع

تک تک اعضای خانواده آهن و فولاد ارفع با همت و فداکاری، آینده را با قدرت می‌سازند.

15+مدیر اجرایی
30+کارشناس
39متخصص
300+نفر مشغول به کار

مدیران مجموعه

با مدیران و معاونین پرتعهد شرکت آهن و فولاد ارفع آشنا شوید؛ این افراد با دانش و تخصص خود، شرکت را به سمت تحقق آرزوها و اهداف جمعی هدایت می‌کنند و تلاش‌های متحد خود را به دستاوردهای قابل لمس و مهم در صنعت فولاد تبدیل می‌نمایند. مدیران مجموعه نه تنها با دانش فنی و تجربه خود، بلکه با تعهدی به اهداف بلندمدت و چشم‌انداز شرکت، نمادی از نوآوری، همکاری و تعالی در هر بخش از فرآیند رشد و توسعه این مجموعه بزرگ هستند.

 

گروه مدیران ارفع نه تنها به ماموریت و چشم‌انداز شرکت جان می‌بخشد، بلکه با اعتقاد راسخ به ارزش‌ها و اصول شرکت، در هر گام و تصمیمی که می‌گیرند منجر به پیشرفت مداوم و موفقیت‌های بی‌شمار در مسیر توسعه صنعت فولادسازی می‌شوند.

ماموریت و چشم انداز

شرکت آهن و فولاد ارفع با هدف تقویت زنجیره تولید، به یکپارچه‌سازی و تعادل بین مواد خام، محصولات نهایی و خدمات ارائه‌شده متعهد است. این مسیر شامل بهبود مداوم در تأمین مواد اولیه، فرآیندهای تولید، و ارائه محصولات با کیفیت بالا به بازار است. از طریق این اقدامات، شرکت به دنبال ایجاد یک اکوسیستم تولیدی پویا و متوازن است که در آن هر بخش به بهترین نحو ممکن با بخش‌های دیگر همکاری و هم افزایی دارد.

علاوه بر این، تعهد ما نسبت به ارتقای کمی و کیفی محصولات، تقویت همکاری‌های صنعتی و حمایت از زنجیره‌های صنعتی بالادستی و پایین‌دستی است. این امر به معنای ارتباط نزدیک و همکاری مؤثر با شرکت‌های دیگر در صنعت فولاد و بخش‌های وابسته است تا اطمینان حاصل شود که همه جنبه‌های صنعت از نوآوری‌ها و پیشرفت‌های ما بهره‌مند می‌شوند. تلاش‌های مستمر شرکت برای افزایش بهره‌وری و کیفیت، همراه با ادغام هوشمندانه فناوری‌های نوین، نشان‌دهنده تأکید ما بر انعطاف‌پذیری و توانایی سازگاری با چشم‌انداز در حال تحول کشور است. ما متعهد به دستیابی به اهداف استراتژیک شرکت هستیم، که شامل ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و معنادار، افزایش بازدهی برای سهامدارانمان، و انجام این امور در چارچوبی اخلاقی و مسئولانه است. این مسیر، ما را به سوی یک آینده روشن‌تر و پایدارتر در صنعت فولاد رهنمون می‌کند، جایی که هم نیازهای امروز را برآورده می‌کنیم و هم زمینه‌ساز پیشرفت‌های آینده هستیم.

  • تولیدتکمیل زنجیره تولید
  • محیط زیستمدیریت پسماند
  • تحقیقات دائمیافزایش بهره‌وری و کیفیت
  • اشتغال‌زاییایجاد اشتغال واقعی

دریافت کاتالوگ آهن و فولاد ارفع، کاتالوگ معرفی شرکت

برای دریافت فایل PDF کاتالوگ روی دکمه کلیلک کنید:

معرفی

اعضای هیئت مدیره

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با رویکرد سرمایه گذاری و بنگاهداری، حفظ و ارتقای ثروت سهامداران را مهمترین اصل برای خود می داند و می‌کوشد تا ضمن استفاده بهینه از سرمایه‌های انسانی و منابع مالی، در زنجیره ارزش صنایع که دارای مزیت رقابتی هستند، سرمایه گذاری نماید تا با خلق ارزش در قالب ترکیب سود، یا افزایش ارزش سرمایه گذاری، رضایت‌مندی سهامدارن و ذینفعان را محقق سازد.

شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید

شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید در حال حاضر دارای چندین شرکت بورسی وغیر بورسی بوده و نقش بسیار با اهمیتی در ارزش آفرینی، رشد اقتصادی و اشتغال کشور به ویژه در استان‌های مرزی به عهده دارد. 

شرکـت توسعه معدنی و صنعتی صبانور

شرکت معدنی و صنعتی صبانور بزرگترین تولید کننده فرآورده های سنگ آهن در غرب کشور می باشد. که از مرحله اکتشاف، استخراج ، فرآوری سنگ آهن تا تولید محصولات کنسانتره و گندله دانه بندی فعال می باشد. سنگ آهن دانه بندی این شرکت، درمعادن باباعلی، گلالی و مجموعه معادن شهرک و کورکوره در استان های همدان و کردستان با تولید می شود. محصول سنگ آهن دانه بندی معادن با مشخصات کیفی مطلوب بعنوان خوراک مصرفی کارخانجات کنسانتره سازی صبانور مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت کارخانجات نورد لوله یاران

شرکت کارخانجات نورد لوله یاران در اواخر سال 1377 به ثبت رسید و پس از آن با بهره گیری از نیروهای متخصص و کار آزموده و با هدف ایجاد تحول در صنعت لوله و پروفیل در سال 1382 در زمینی به مساحت60000 متر مربع با ظرفیت تولید 105000 تن تاسیس و شروع بکار نمود. با توجه به بالا بودن کیفیت محصولات و استقبال و اعلام نیاز مشتریان محترم، طرح توسعه کارخانه با اهداف افزایش کمی و کیفی و تنوع تولید در دستور کار مدیریت شرکت قرار گرفت و در سال 1383 با اضافه نمودن جدیدترین دستگاه ها ظرفیت تولید تا سقف 300000 تن در سال افزایش یافت.

شركت معدنی و صنعتی چادرملو

موضوع فعالیت شرکت عبارتست از : اکتشاف و استخراج و بهره برداری از معادن سنگ آهن و تولید کنسانتره از آن و تولید گندله، تولید سنگ آهن (لامپ اور) تولید محصولات فولادی، نصب و راه اندازی و نگهداری و تعمیرات و بازرسی فنی سرویس تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز شرکت، خرید و تهیه انواع و اقسام ماشین آلات و تجهیزات و تاسیسات و مصالح مورد نیاز برای انجام موضوع فعالیت شرکت، انجام خدمات مهندسی، مشاوره، آموزش مدیریت و فراهم نمودن دانش فنـی از داخل و یا خـارج برای تحقق موضـوع فعالیت شرکت است.